Az itSMF Magyarország 2015 március 27-én tartott 11. konferenciáján a regisztrált 96 főből 76 fő vett részt, 25 fizető és 51 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (54 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 95%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • T-Systems
  • GlideVision

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • Budapest Bank Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • GPIT Informatikai Szolgáltató Kft.
  • HUMANsoft Kft.
  • kancellarhu Zrt .
  • KBC Group Magyarországi Fióktelepe.
  • KPMG Global Services Hungary Kft.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • LCGL Szolgáltató Bt.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • MVMI Informatika Zrt.
  • Navigator Informatika Zrt.
  • NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft.
  • OTP Bank NyRT.
  • Remedy Consulting Kft.
  • Sonrisa Kft.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak „szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az „ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

Az 5 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Csajtai Kornél 97%
Robert Falkowitz 96%
Tóth Lajos 95%
Milan Glavaski 94%
Fehér Péter 93%
Rózsa András 91%
Gábriel Zoltán 91%
Varga Krisztián 91%
Kovács Attila 82%


Előadások értékelése

Kanban for Service Management 92%
Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. 91%
A FOLYAMATTUDATOSSÁG MEGJELENÉSÉNEK LÉPÉSEI – ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása 90%
Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy „csináld-magad indulócsomag” 89%
Bi-modal IT, ITSM vs.Lean Start Up 88%
Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában 85%

Az odavezető út – Hova tart az ITSMF világ

Rejtő Barna, T-Systems Magyarország
video
play-sharp-fill
videó letöltése

Bi-modal, ITSM vs. Lean Start Up

Milan Glavaski, GE Global Operetions Europe
video
play-sharp-fill
videó letöltése

IT-szolgáltatások migrációja a felhőbe

Kósa Barna, GlideVision
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. Elmélet a gyakorlatban

Csajtai Kornél, Gábriel Zoltán
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában

Kovács Attila, T-Systems Magyarország
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Számolunk, beszámolunk, elszámolunk…

Szabó Zsófia, MVMI
video
play-sharp-fill
videó letöltése

Kanban for Service Management

Robert Falkowitz
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy „csináld-magad indulócsomag”

Fehér Péter – Tóth Lajos, Budapesti Corvinus Egyetem
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

A folyamattudatosság megjelenésének lépései – ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása

Rózsa András – Varga Krisztián, Budapesti Corvinus Egyetem
video
play-sharp-fill
videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük