Az itSMF Magyarország 2017 november 10-én tartja 13. szemináriumát, amelyen az informatikai szolgáltatásmenedzsment sikeres gyakorlata(ITSM best practice) alkalmazásának gyakorlati tapasztalatait mutatják be.
Az informatika szolgáltatások minden területen beépülnek a vállalatok, intézmények működésébe, ennek hajtóereje a piaci verseny, a költséghatékonyság javítása, az értékteremtés fokozása.
Az ITIL 30 éve jelent meg és lett az ITSM legleterjedtebb best practice megközelítése, ugyanakkor egyre több best practice jelenik meg, amelyek különböző részterületeken, vagy kiegészítő területeken hasznosak lehetnek (Agile, DevOps, Lean, Kanban, Kaizen, PMI, PRINCE stb.) és használatuk esetén felmerül az integrálás igénye.
Az ITIL jelenlegi keretrendszere alkalmas ezek integrációjának támogatására, mivel a szolgáltatási életciklus és a folyamatok szakosodási/együttműködési megközelítése kiemelten fókuszál az együttműködésre, integrációra.
Projekt menedzsment, kockázatkezelés, agilis fejlesztési megközelítések használata megköveteli, hogy ezeket hatékonyan integráljuk az IT szolgáltatásmenedzsmenttel.
A szeminárium helyszíne:
Corner Rendezvényközpont, 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.
A szeminárium időpontja:
2017. November 10. 9:00
A szeminárium mottója: „Hogyan tudjuk integrálni az alkalmazott best practice megközelítéseket?”
Szeminárium szponzorok és kiállítók:
- T-Systems Magyarország Zrt.
- GPIT Informatikai Szolgáltató kft.
- IQSOFT John Bryce oktatóközpont
- TOPdesk Magyarország Kft.
A szeminárium programja:
Kezdés | Idő-tartam | 2017. november 10. péntek | Előadók | |
8:30 | 0:30 | Regisztráció | ||
9:00 | 0:10 | Megnyitó | Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország | |
9:10 | 0:40 | SIAM Service Integration And Management – your answer to multisourcing? | Lise Dall Eriksen, BlueHat P/S, DK | |
Practices, model, and approach to manage, govern, & co-ordinate delivery of services from multiple service providers. Most organizations have moved from an almost single support to now benefiting from a multisourcing setup. But multisourcing is challenging and comes with a price! Based on practical experience you will be inspired how selected SIAM principles can support and strengthen the management and integration between your service providers. The focus will be on how to start and which steps to take – even if you are a smaller organization with more than one service provider | ||||
9:50 | 0:20 | Agile Service Management | Benno Richters, CEO of TopDesk | |
Everybody talks about agile nowadays. Whole companies are being restructured to become agile. Everyone suddenly needs to work in Scrum or Kanban. This talk explores questions like: What does agile actually mean? How does it apply to Service Management? What is it’s relation to ITIL? What can I do with it. | ||||
10:10 | 0:40 | Kerekasztal beszélgetés | ||
Beszélgetés az integrációról, alkalmazási tapasztalatainkról, sikerekről, kihívásokról… | ||||
10:50 | 0:40 | Ebédszünet | ||
11:30 | 0:40 | Rendszerbevezetési 4×4 | Kozma János – T-Systems Magyarország Zrt., IT Tanácsadó Ágfalvi Veronika IT szolgáltatásmenedzsment szakértő OTP Bank Nyrt. |
|
Hogyan lehet jól bevezetni egy modern jegykezelő rendszert 4 hónap alatt? Milyen funkcionalitás bővítés érhető el újabb 4 hónap alatt? Milyen 4 adottság és 4 kvalitás szükséges az előbbiek esetén? A korszerű szoftverek bevezetésének velejárója, hogy a piaci szereplők megkerülhetetlenül kapcsolatba lépnek új best practice megközelítésekkel, például az agilis szoftverfejlesztéssel is. Ugyanakkor a szervezeti kultúra, módszertani vagy éppen átfogó folyamati adaptációk időigényes, egy-egy projekt időtartamán túlmutató jelenségek. Így a stratégiai célok elérése és a sikeres projektek érdekében szükséges a meglevő működés és ezen újdonságok hatékony integrálása. Az előadás az OTP Bank Nyrt. felhő alapú szolgáltatásmenedzsment eszközének T-Systems Magyarország Zrt. általi bevezetésén, a felek együttműködésén és az agilitás eltérő aspektusain keresztül mutatja be a különböző best practice megközelítések sikeres integrációját és eredményeit. |
||||
12:10 | 0:40 | Harmatpont | Ruttkay Balázs – GDF Suez CIO | |
Lassan 10 éve, hogy az első felhős szolgáltatások vagy az iphone megjelenésével kezdetét vette az a fundamentális IT transzformáció, mely nem hagyott érintetlenül egyetlen szervezetet sem. Bár a változás és az adaptáció mértéke változó, ezen idő elegendő volt arra, hogy az első experimentális tapasztalatok valós útjelzőké szilárduljanak, s a létező kérdésekre ha nem is egyetlen, de jó kiforrott válaszok szülessenek. Ruttkay Balázs – a GDF Suez CIO –ja – e mérföldkövek mentén gyűjti csokorba a digitális átalakulás filozófia kérdéseit és praktikus megoldásait. | ||||
12:50 | 0:40 | GDPR-megfelelőség – a mindenki részére kötelező projekt | Szondy György – Netlock | |
A GDPR a 2018. május 25-től kötelezően alkalmazandó európai uniós általános adatvédelmi rendelet érint minden szolgáltatót, hivatalt, állami nyilvántartást, informatikai rendszert, amelyek az európai állampolgárok adatait tartják nyilván, bármelyik is legyen az. A rendelet az elmúlt évek legnagyobb kihívása, amit az adatfeldolgozással és védelemmel foglalkozó szakembereknek teljesítenie kell, és a nemmegfelelőség kudarca súlyos bírságokhoz vezethet. Az előadás az ITIL életciklus szemüvegén keresztül tekintve javasol végrehajtandó cselekvési tervet. |
||||
13:30 | Zárszó | Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország |
Részvételi feltételek:
A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.
A szemináriumra az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.
Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240
Regisztráció
A részvételi díj 10,000 Ft + ÁFA.
Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 10,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az „Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.