Az itSMF Magyarország 15. Konferencia előadásanyagai 2019

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták: GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont.
A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
AGCO Hungary Kft., Answare Kft., Budapest Bank, Hanák Gábor, GPIT Kft., IT-Servises Hungary Kft., LGCL Kft., MÁV Szolgáltató Központ, SZÁMALK Zrt.
Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
Előadók értékelése | ||
Robert Falkowitz | 97% | |
Kerekasztal | 96% | |
Krauth Péter | 92% | |
Pásztor Zsolt | 86% | |
Simon Anita | 84% | |
Előadások értékelése | ||
Kerekasztal beszélgetés | 95% | |
ITIL 4 Foundation áttekintése | 90% | |
A Manifesto for Managing Services with Agility | 88% | |
Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan! | 77% | |
Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó? | 72% |
Az előadás címre kattintva letöltheti az előadás diáit, a film linkre kattintva az előadás videó-felvételét.
A Manifesto for Managing Services with Agility
This presentation attempts to identify the key areas, throughout the service life-cycle, where agility can bring value to the management of services. It is based on my 30 years of experience in delivering and managing services and provides many examples of the importance of agility.
|
![]() felvétel |
Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan
Az előadás célja bemutatni a manapság annyira népszerű agilis szervezeti működés előnyeit és lehetséges buktatóit gyakorlati példákon keresztül, elsősorban a szervezeti hatásokra fókuszálva.
|
![]() felvétel |
Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó?
Az agilis informatika világában sokan próbálják bevezetni a Scrumot a Helpdesken is. A prezentáció erre mutat alternatívát azáltal, hogy megvizsgálja, hogy tud egy Kanban tábla segíteni a first line csapatnak, úgy, hogy a szolgáltatásközpontú IT az ügyfélelégedettséget is szem előtt kell tartsa
|
![]() felvétel |
ITIL 4 Foundation: hogyan változik az architektúrája, fókusza...
Az előadás a megjelent ITIL Foundation (ITIL 4 kiadás) könyv és az Axelos által rendelkezésre bocsájtott ismeretek alapján áttekinti a szolgáltatásmenedzsment és az ITIL alapfogalmait (a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenzióját, a szolgáltatás értékképzési rendszerét, a szolgáltatási értéklánc és az értékfolyamok rendszerét) Ismerteti a hét vezérelvet, a vezérelvek kölcsönhatásait. Áttekinti a menedzsment gyakorlatok rendszerét, az általános, a szolgáltatásmenedzsment és a technológiai menedzsment gyakortlatokat.
|
![]() felvétel |
ITIL 4 Kerekasztal: kérdésel-válaszok...
Kérdések-Válaszok
Mit jelent a továbbfejlesztett ITIL kiadás azoknak a szervezeteknek, akik ma a 2011-es kiadás alapjánimplementálták az ITSM rendszerüket? Mond-e valamit az iTIL 4 az átmenetre? Milyen lehetőségek vannak a 2011-es minősítési rendszer folytatására, meddig és milyen áttérési lehetőségek várhatók? Mikortól és hogyan lehet elkezdeni az ITIL 4-es minősítéseket? (oktatás, vizsgák, oklavelek) |
![]() felvétel |