Az itSMF Magyarország 6. szeminárium előadásanyagai

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra.
A szeminárium mottója: „ Képességfejlesztéssel a válság ellen ”
(Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)
Az itSMF Magyarország 2009 november 6-ántartott szemináriumán 90 fő vett részt, 32 fizető és 58 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (48 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az elozetes elvárásokhoz viszonyítva 89%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.
Konferenciát szponzoráló kiállítók:
A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatják: Epicor Software Hungary Kft., OGYS Consulting Kft., IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont
A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
AAM Tanácsadó Zrt.,Blue Compass Consulting Kft.,Chinoin Zrt.,CIB Bank Zrt.,DK-Consulting Zrt.,D-Vision Kft.,HC Pointer Kft.,HumanoIT Kft.,IFUA Horváth&Partners Kft.,Item Solutions Hungary Kft.,KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe,Keyserve Kft.,Kürt Zrt.,Lagermax Autótranszport Kft.,MÁV Informatika Zrt.,MKB Zrt.,Peppera Translations,PontIT Kft.,Raiffeisen Bank zRt.,Ricoh Hungary Kft.,S&T Unitis Kft..Stratis Kft.,Y2K Kft.
A 48 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 70% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:
Tartalom értékelés
Cost of Quality Approach in IT Service Management | 90% |
IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon | 82% |
Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről | 81% |
A PULSE - egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa | 80% |
Szolgáltatáskérés menedzsment | 78% |
Előadók értékelése
Robert Falkowitz | 94% |
Szabó Zoltán | 87% |
Fehér Péter | 87% |
Végh Zoltán | 83% |
Kálló Miklós | 82% |
Kresz Balázs | 75% |
A konferencia letölthető anyagai és videói