Az itSMF Magyarország 12. Konferencia előadásanyagai 2016

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták: GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont
A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
Answare Kft.,D-Vision Kft.,Egis Gyógyszergyár Zrt.,GPIT Services Kft,IT Services Hungary Kft.,Czinege Katalin, MVMI Zrt.,NET'54 Kft.,NI Hungary Kft.,OTP Bank Nyrt.,SGS Hungária Kft.
Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 33 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:
Előadók értékelése
Előadások értékelése
A szeminárium letölthető anyagai és videói: |
The future of service management – a personal view
This session will provide a brief personal view of the future of service management theory and practice from someone who has been actively involved in its development from the early 1980’s and 1990’s. Colin will give a brief overview of some of the recent developments and their application to new developments within the near future.
|
![]() felvétel |
Együtt egymásért! - ITSM bevezetéseink tapasztalatai
A T-Systems munkatársai számos szolgáltatásmenedzsment-fejlesztési projekten dolgoztak utóbbi pár évben is a legkülönbözőbb iparágakban működő szervezeteknél. Előadásunkban ezen projekteken szerzett tapasztalataink összegzését osztjuk meg, kitérve olyan konkrét példákra, amelyekből mi magunk is sokat tanultunk, ezért bízunk benne, hogy másoknak is hasznára válik, és elősegíti a hatékonyabb együttműködést ügyfél és szállító között, hogy a kívánt eredményt együtt elérjék. Az értékteremtés szempontjából vizsgáljuk meg, hogy jellemzően mik azok az erőforrások és képességek, amelyek részleges vagy teljes hiánya komoly akadályt jelenthet ezekben a fejlesztési projektekben, legyen az akár ügyfél vagy szállítói oldalon. Szó lesz ügyfélelvárásokról és szállítói attitűdökről mind az ajánlati, mind a megvalósítási szakaszban. Egy szóval az előadásban elhangzó történetek valósággal való bárminemű egyezése nem a véletlen műve.
|
![]() felvétel |
Minek nekünk SLA?
Mi az, hogy szolgáltatás?
Mi az, hogy IT szolgáltatás? Mi az, hogy SLA? Mire való az SLA? Egy IT szolgáltató gyakorlata Mi az a szolgáltatáskatalógus? Mire használjuk a gyakorlatunkban? A Magyar Villamos Művek informatikai szolgáltatójánál, az MVMI Zrt.-nél megélt eddigi tapasztalatait, a témával kapcsolatos gondolatait mondja el az MVMI szolgáltatási igazgatója. |
![]() felvétel |
Achieving success with service management
This session will look at the main cause of failure within service management programs. It will also provide some advice on guidance on how to avoid them based on the facilitator’s over 50 years’ experience of IT and over 30 years’ experience of service management.
|
![]() felvétel |
CSI bevezetésének evolúciója lakossági 3Play szolgáltatásokra
Az előadás bemutatja a CSI bevezetésének fejlődését egy folyamatosan változó nagyvállalati környezetben, lépéseinket a DIY minőségjavítástól a keretrendszer kialakításán át az átgondoltan, szisztematikusan végrehajtott akciókig, valamint a továbblépési irányokat, hiszen a fejlődés megállíthatatlan...
|
![]() felvétel |