Az itSMF Magyarország 11. Konferencia előadásanyagai 2015

Az itSMF Magyarország 2015 március 27-én tartott konferenciáján a regisztrált 96 főből 76 fő vett részt, 25 fizető és 51 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (54 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 95%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.
A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták: T-Systems, GlideVision
A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
Budapest Bank Zrt, D-Vision Kft, GPIT Informatikai Szolgáltató Kft, HUMANsoft Kft,
kancellarhu Zrt ,KBC Group Magyarországi Fióktelepe, KPMG Global Services Hungary Kft,
Lagermax Autótranszport Kft, LCGL Szolgáltató Bt, MTC Consulting 2005 Kft,
MVMI Informatika Zrt, Navigator Informatika Zrt, NET'54 Üzleti Kommunikáció Kft,
OTP Bank NyRT, Remedy Consulting Kft, Sonrisa Kft.
Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
Az 5 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:
Előadók értékelése | |
Csajtai Kornél | 97% |
Robert Falkowitz | 96% |
Tóth Lajos | 95% |
Milan Glavaski | 94% |
Fehér Péter | 93% |
Rózsa András | 91% |
Gábriel Zoltán | 91% |
Varga Krisztián | 91% |
Kovács Attila | 82% |
Előadások értékelése | |
Kanban for Service Management | 92% |
Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. | 91% |
A FOLYAMATTUDATOSSÁG MEGJELENÉSÉNEK LÉPÉSEI - ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása | 90% |
Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy "csináld-magad indulócsomag" | 89% |
Bi-modal IT, ITSM vs.Lean Start Up | 88% |
Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában | 85% |