Az itSMF Magyarország 14. Szeminárium előadásanyagai 2018

Az itSMF Magyarország 2018 november 16-án tartott 14. szemináriumán 55 fő vett részt, 14 fizető és 41 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (27 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 96%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.
A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták: GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont.
A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
Answare Kft., GPIT Kft., IT-Servises Hungary Kft., LGCL Kft., Lufthansa Systems Hungária Kft., MTC Consulting 2005 Kft., MVMI Zrt., T-Systems Austria Gmbh.
Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
Előadók értékelése
Kaimar Karu | 99% | |
Tóth Miklós | 94% | |
Kováts Márton | 93% | |
Pál-Ágfalvi Veronika | 88% | |
Karol Granoszewski | 87% | |
Kádár Szilvia | 83% | |
Dr. Becser Balázs | 72% |
Előadások értékelése
Pragmatic DevOps | 97% | |
A kilenc vezérelv alkalmazása egy nemzetközi kiterjesztésnél | 95% | |
Hogyan építsünk fel egy machine learning projektet? | 90% | |
A kilenc vezérelv alkalmazása egy nemzetközi kiterjesztésnél | 88% | |
ITIL 4 | 80% | |
Új ISO 20000-1:2018 | 75% | |
AI a szolgáltatásmenedzsmentben-TopDesk | 75% |
Az előadás címre kattintva letöltheti az előadás diáit, a film linkre kattintva az előadás videó-felvételét.
Változások és új struktúra, megjelent az új ISO 20000-1:2018 IT szolgáltatásirányítás követelményszabvány
Új integrálható, IT szolgáltatásirányítás követelményszabványa. A változások és az új felépítés növeli használati értékét. Hogyan kell használni, tanúsíttatni. Miért fontos, hogy van követelményszabvány. Az új ITIL v4- hez kapcsolódó változások. Az új tanúsítási séma megszünteti az egypontos akkreditációt.
|
![]() felvétel |
AI a szolgáltatásmenedzsmentben
A mesterséges intelligencia a nem csak a mindennapjainkban, hanem az üzleti világban is hódít, így nem csoda, hogy a szolgáltatásmenedzsmentben is megjelent. Az előadás rövid elméleti áttekintés után bemutatja azokat a jelenlegi fejlesztéseket, ahol a machine learning segítségével tudjuk majd gyorsítani a mindennapi munkánkat, illetve javítani a szolgáltatásaink minőségét.
|
![]() felvétel |
A kilenc vezérelv alkalmazása egy nemzetközi kiterjesztésnél
Az előadás célja, bemutatni néhány valódi példán keresztül, hogy hogyan alkalmazhatóak hatékonyan az ITIL által leírt vezérelvek.
A példa projekt egy már meglévő rendszer és az általa támogatott folyamatok kiterjesztése az OTP Bank egyik külföldi leányvállalatánál. A kihívások, melyekkel szembesült a projekt, magukban foglalják az eltérő kultúrák, folyamatok, érettségi szintek közös nevezőre hozását, valamint azt is, hogy a bevezetés később milyen hatást gyakorol a napi üzemeltetésre. |
![]() felvétel |
Hogyan építsünk fel egy machine learning projektet?
Az előadás során példákon keresztül lesz szemléltetve, hogy mire kell figyelni egy machine learning projekt felépítése során. Hogyan készítsük elő? Hogyan induljunk el? Mik a buktatók? Milyen út vezet az adatgyűjtéstől kezdve végtermék által hozott döntésekig?
|
![]() felvétel |
Pragmatic DevOps
Kaimar has been working on the touch point between DevOps and ITIL for the past ten years, combining the methods and experience from both communities in large organisations who see the value in ITSM but also want to be agile and benefit from the improvements brought by DevOps. This session discusses some of the key DevOps practices and their connection to ITSM, as well as ways to start leveraging DevOps in a 'traditional' IT environment.
|
![]() felvétel |
ITIL 4
AZ ITIL 30 éve az IT Service Management best practice-e, azaz a sikeresek gyakorlatának leírása, amely megfogalmazza azokat az útmutatásokat, kihívásokat, kockázatokat amelyek figyelembevételével fejleszthetjük saját gyakorlatunkat az ITSM területén. Az előadás áttekinti az ITIL következő változatának fő architekturális felépítését és minősítési rendszerének várható változásait és fő elemeit.
|
![]() felvétel |