itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 7. Konferenciája

tittle_sep
2011-03-24

Az itSMF Magyarország 2011  március 24-25-re meghirdeti  7. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.

A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Kinek hogyan sikerült az említett területeken előrelépni? Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?  A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez  a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét. 


A szeminárium helyszíne: Vista Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.


A szeminárium időpontja: 2011 március 24-25.

A konferencia mottója változatlan: „ Fókuszban az értékteremtés
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?) 

Egyúttal kérjük azon cégek jelentkezését is, akik mint kiállítók szponzorálni szeretnék a konferencia sikeres lebonyolítását.
 
A konferenciát támogatja: IQSOFT-John Bryce Oktatóközpont

A tervezett program:
   
Kezdés Időtartam 2011. március 24  csütörtök
8:30 0:30 Regisztráció
9:00 0:40 ITILV3 Planning to Implement Service Management Colin Rudd (itSMF UK, itEMS)
9:40 0:40 "ITIL Master: from Anakin Skywalker to Obi Wan Kenobi"
Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)
10:20 0:40 Szünet
11:00 0:40 KPI-s and metrics Colin Rudd (itSMF UK, itEMS)
11:40 0:40 Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent.
(A Zöld, a Sárga és a Piros, avagy a Jó, a Rossz és a Csúf)
 Szebényi Zoltán (MVMI)
12:20 0:50 Ebédszünet
13:10 0:40 Lean and IT Service Management
Milan Glavaski (Euronet Worldwide)
13:50 0:40 ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate? Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)

Kezdés Időtartam 2011. március 25  péntek
8:30 0:30 Regisztráció
9:00 0:40 Are you implementing new or improving what you have? Vernon Lloyd (itSMF UK, Foxit)
9:40 0:40 ITSM-Knowledge as Critical Success Factor for SME
Philipp Küller (Heilbron University)
Elena-Teodora Miron (Univ.of Vienna)
10:20 0:40 Szünet
11:00 0:40 ITIL in the Cloud Vernon Lloyd (itSMF UK, Foxit)
11:40 0:40 Service Transition: Amikor minden költözik...
Csajtai Kornél (GE Budapest Bank)
12:20 0:40 Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül? Bába Tamás (Capital Systems)

Colin Rudd (Service Design szerzője)
          ITILV3 Planning to Implement Service Management
          Service Measurement: KPI's and metrics
Vernon Lloyd (CSI Update szerzője)
          Are you implementing new or improving what you have?
          ITIL in the Cloud
Philipp Küller (Heilbron University),Elena-Teodora Miron, (Univ.of Vienna)
          ITSM-Knoledge as Critical Success Factor for SME
Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)
          ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate?)
          "ITIL Master: from Anakin Skywalker to Obi Wan Kenobi"
Csajtai Kornél (GE Budapest Bank)
          Service Transition: Amikor minden költözik...
Milan Glavaski (Euronet Worldwide)
          Lean and IT Service Management)
Bába Tamás (Capital Systems)
          Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül?)
 Szebényi Zoltán (MVMI)
          Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent.
          (A Zöld, a Sárga és a Piros, avagy a Jó, a Rossz és a Csúf)

 

Részvételi feltételek

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, 06-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 20,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 20,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp