itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 10. Konferenciája

tittle_sep
2014-03-28

10 éves az itSMF Magyarország.
Küldetésünk az IT szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztése és színvonalának emelése. Ennek egyik eszköze, hogy konferenciákat szervezünk az alkalmazási tapasztalatok megosztására.

Az itSMF Magyarország 2014 március 28-án tartja 10. konferenciáját.
Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés.  A szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata segíthet hatékony válaszokat adni a válság kihívásaira, ebben nyújthatnak segítséget a konferencia előadásai, amelyek a tapasztalatok megosztásával segítik annak testreszabott alkalmazását.

Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!
Vegyen részt Ön is a konferencián, hogy minél többen hasznosíthassák a megosztott tapasztalatokat!

A konferencia helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

A konferencia időpontja: 2014. március 28. (9:00-14:00)

A konferencia mottója: Fókuszban az értékteremtés ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

Ezen a konferencián kiállít és előadást tart a ServiceNow, aki szponzorálja is  rendezvényünket, ésebéddel várja a délutáni bemutatóra az érdeklődőket, valamint meghívott előadó a Prezi, aki az egyik legsikeresebb magyar SaaS  szolgáltató.

Kérjük azon cégek jelentkezését is, akik mint kiállítók szponzorálni szeretnék a konferencia sikeres lebonyolítását.

A konferencia programja:

KezdésIdő-tartam 2014. március 28. péntekElőadók
8:300:30 Regisztráció 
9:000:10 Megnyitó: 10 éves az itSMF MagyarországSarkadi-Nagy István,                 itSMF Magyarország
9:100:40 A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban:                 Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban Kerekes Antal,                              Ertl Orsolya, PwC
   Az előadás az elmúlt  időszak vonatkozó tendenciáinak áttekintését követően áttér egy ügyfélnél végzett kiszervezési projekt gyakorlati bemutatására. A lényegesebb lépések ismertetése mellet megosztjuk a főbb szempontokat és sikertényezőket, melyek a hallgatók segítségére lehetnek hasonló nagyságrendű feladatok kivitelezésében.  
9:500:40 The Future of Service Management:                                        Addressing The Impact of Consumerization    Dave D'Agostino, Service Now
   At this session Dave D'Agostino will share our views on the way in which our industry is coming more Service Oriented from the Perspective of the End User and at the Point of Service Consumption versus the Point of Service Creation. He will explore our views on the topic of Service Relationship Management and on how we see the industry leveraging its insights from the IT perspective of supply to other Corporate Service Providers within an organisation. 
10:300:40 Szünet 
11:100:40 Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben    Tóth Zoltán, Prezi
   Hogyan lehet a szolgáltatások értékére fókuszálni egy SaaS környezetben. A feltételezett értékek mérése és kiértékelése egy gyors fejlesztési ciklust igénylő környezetben. 
11:500:30 "Playmobil vagy lego?". Szabó Tamás, TOPdesk
   Hogyan válasszunk szolgáltatásmenedzsment eszközt? 
12:201:00 Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetbenBudapest Bank,                      Seregi Attila BB, Tasy Olga BB,        Dr Fehér Péter Corvinus Egyetem, Németh Balázs BB
13:200:10 ZárszóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
13:300:30 Ebéd 
14:002:00 ServiceNow bemutatóDave D'Agostino, Service Now


Részvételi feltételek

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 12,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 12,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.


sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp