itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp
Nyomtatás

Online regisztráció

Név:*
E-mail:*
Cég:*
Beosztás:
Munkaterület:
Cég címe:
Telefon:
Fax:
Mobil:
Egyéb:  10.000 Ft+ÁFA

itSMF Magyarország 14. Szemináriuma

tittle_sep
2018-11-16

Az itSMF Magyarország 2018 november 16-án tartja 14. szemináriumát, amelyen az informatikai szolgáltatásmenedzsment sikeres gyakorlata (ITSM best practice) útmutatásainak hasznosítási tapasztalatait, és más gyakorlatokkal és módszerekkel való integrációját szeretnénk bemutatni.

Az ITIL 30 éve jelent meg és lett az ITSM megvalósításának és fejlesztésének legelterjedtebb best practice megközelítése.
A best practice (practice of the bests) a sikeresek gyakorlatának egy olyan leírása, amelynek célja, hogy saját gyakorlatunk fejlesztéséhez adjon útmutatásokat.

Az utóbbi években  több népszerű módszer és keretrendszer terjedt el  (Agile, DevOps stb.), és válik részévé a gyakorlatunknak, ezek hasznosítása azonban megköveteli, hogy hatékonyan tudjuk őket integrálni a szervezet saját szolgáltatásmenedzsment rendszerével.

Emellett folyamatosan változik a sikeresek gyakorlata, ezért ezekkel időnként frissíteni kell a best practice-t, esetünkben az ITIL keretrendszerét.

Az ITIL 4  megtartva a jelenlegi keretrendszer bevált elemeit, egy új architektúrában kapcsolja őket össze, hogy alkalmazásuk könnyebb lehessen és a fentebb említett módszerekkel könnyebben integrálható legyen. Ennek első kötete a Foundation Guidence V4 lesz, és egyúttal megjelenik az új oktatási/minősítési rendszer.
Emellett a jelenlegi ITIL 2011-es minősítési rendszer is tovább működik egy ideig és egy átmenetet biztosítanak az új verzió felé.

ITIL szimuláció: még van térítésmentes lehetőség részt venni a G2/G3 Polstar szimuláción az IQJB-ben 2018 november 9-én.. Jelentkezés info@itsmf.hu címen.
Link:
http://iqjb.hu/tanfolyamok/menedzsment/nemzetkozileg-akkreditalt-itil-alap-tanfolyamok-bovitett-egyszerusitett/it-service-management-polestar-simulation-based-on-itil


A szeminárium helyszíne:

Corner Rendezvényközpont, 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

A szeminárium időpontja: 2018. november 16. 9:00

A szeminárium mottója: „Értsük meg, hogyan változik a best practice és hogyan tudjuk ez hasznosítani a saját gyakorlatunk javítására?”

A szeminárium programja:

KezdésIdő-tartam 2018. november 16. péntekElőadók
8:300:30 Regisztráció 
9:000:10 MegnyitóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:100:30 Változások és új struktúra, megjelent az új ISO 20000-1:2018 IT szolgáltatásirányítás követelményszabvány Dr. Becser Balázs – EMT Zrt. ; NQA-USA
   Új integrálható, IT szolgáltatásirányítás követelményszabványa. A változások és az új felépítés növeli használati értékét. Hogyan kell használni, tanúsíttatni. Miért fontos, hogy van követelményszabvány. Az új ITIL v4- hez kapcsolódó változások. Az új tanúsítási séma megszünteti az egypontos akkreditációt. 
9:400:20 AI a szolgáltatásmenedzsmentbenKádár Szilvia, TOPdesk
   A mesterséges intelligencia a nem csak a mindennapjainkban, hanem az üzleti világban is hódít, így nem csoda, hogy a szolgáltatásmenedzsmentben is megjelent. Az előadás rövid elméleti áttekintés után bemutatja azokat a jelenlegi fejlesztéseket, ahol a machine learning segítségével tudjuk majd gyorsítani a mindennapi munkánkat, illetve javítani a szolgáltatásaink minőségét.
Az előadónk Kádár Szilvia
 
10:000:40 A kilenc vezérelv alkalmazása egy nemzetközi kiterjesztésnélPál-Ágfalvi Veronika – OTP Bank Nyrt., ITSM szakértő
Kováts Márton – T-Systems Magyarország Zrt., ITIL Practitioner
   Az előadás célja, bemutatni néhány valódi példán keresztül, hogy hogyan alkalmazhatóak hatékonyan az ITIL által leírt vezérelvek.
A példa projekt egy már meglévő rendszer és az általa támogatott folyamatok kiterjesztése az OTP Bank egyik külföldi leányvállalatánál.
A kihívások, melyekkel szembesült a projekt, magukban foglalják az eltérő kultúrák, folyamatok, érettségi szintek közös nevezőre hozását, valamint azt is, hogy a bevezetés később milyen hatást gyakorol a napi üzemeltetésre.
 
10:400:40 Szünet 
11:200:40 Hogyan építsünk fel egy machine learning projektet?Tóth Miklós, Datapao
   Az előadás során példákon keresztül lesz szemléltetve, hogy mire kell figyelni egy machine learning projekt felépítése során. Hogyan készítsük elő? Hogyan induljunk el? Mik a buktatók? Milyen út vezet az adatgyűjtéstől kezdve végtermék által hozott döntésekig?
 
12:000:40 Pragmatic DevOpsKaimar Karu, itSMF Estonia, Author of ITIL Practitioner
   Kaimar has been working on the touch point between DevOps and ITIL for the past ten years, combining the methods and experience from both communities in large organisations who see the value in ITSM but also want to be agile and benefit from the improvements brought by DevOps. This session discusses some of the key DevOps practices and their connection to ITSM, as well as ways to start leveraging DevOps in a 'traditional' IT environment. 
12:400:40 ITIL 4Karol Granoszewski, PeopleCert Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
   AZ ITIL 30 éve az IT Service Management best practice-e, azaz a sikeresek gyakorlatának leírása, amely megfogalmazza azokat az útmutatásokat, kihívásokat, kockázatokat amelyek figyelembevételével fejleszthetjük saját gyakorlatunkat az ITSM területén. Az előadás áttekinti az ITIL fejlődésének eddigi történetét és a következő változat fő architekturális felépítését és minősítési rendszerének várható változásait és fő elemeit. 
13:20  ZárszóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország


Szeminárium szponzorok és kiállítók:

T-Systems Magyarország Zrt.

GPIT Informatikai Szolgáltató kft.    

IQSOFT John Bryce oktatóközpont  Description: Description: Leírás: cid:image001.png@01CAF08D.6B2089F0

TOPdesk Magyarország Kft.


Részvételi feltételek:

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A szemináriumra az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 10,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 10,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.



sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp