itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 13. Konferenciája

tittle_sep
2017-03-31

Az itSMF Magyarország 2017 március 31-én tartja 13. konferenciáját.

Az informatikáa szolgáltatásoknak a gazdaság és társadalom fejlődésében stratégiai szerepe van, ezért felértékelődik a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése.
A konferencia fókuszában a „best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment (ITSM) jövője és értékfókuszú alkalmazása áll.

A konferencia helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

 A konferencia mottója: „Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz”
(Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

A konferencián lesz szó az ITIL Practitioner kapcsán az ITSM fókuszált megvalósításáról, a szaktudás fejlesztés, és a technológia fejlődésének várható hatásairól.

A szeminárium helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.


Konferencia szponzorok és kiállítók:

T-Systems Magyarország Zrt.

GPIT Informatikai Szolgáltató kft.    

IQSOFT John Bryce oktatóközpont  Description: Description: Leírás: cid:image001.png@01CAF08D.6B2089F0

TOPdesk Magyarország Kft.


. 

ServiceNow Registered Solutions Partner


A konferencia programja:

KezdésIdő-tartam 2017. március 31. péntekElőadók
8:300:30 Regisztráció 
9:000:10 MegnyitóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:100:40 Digital Professionalism – Raising the profile of the Service Management in the ‘Digital’ Age Barclay Rae, itSMF UK CEO
   Digital Transformation is all the rage. This is the convergence of many models, capabilities and business demands, requiring new and expanded skills - a new level of professionalism.
What skills and competencies are needed to meet the new challenges? Can we change the current IT mindset or do we need to look for different types of people?
This session calls out the key communications, leadership and business skills needed for the digital professional. How we can define professionalism in wider terms than technical or process models.
 
9:500:40 ITIL PractitionerKaimar Karu, Axelos, head of ITSM, leading the development of ITIL
   Az ITIL Practitioner Guidance az ITIL 2006-ban megjelent legújabb kötete, amely egy fókuszált megközelítés az ITSM best practice gyakorlati hasznosítására.  
10:301:00 Kerekasztal beszélgetésBarclay Rae, itSMF UK, Kaimar Karu, és csapata, Axelos és a konferencia előadók
   Beszélgetés az ITIL-ről, az ITIL fejlődéséről, továbbfejlesztési igényeinkről, alkalmazási tapasztalatainkról, sikerekről, kihívásokról… 
11:300:40 Ebédszünet 
12:100:40 Szokásaink rabságában – Szerverteremtől a FelhőkigSzabó Gábor - Senior ITSM Solution Architect, T-Systems Magyarország Zrt.
   Képzeljük el, hogy néhány órára más ember bőrébe bújhatunk és így mondhatjuk el a helyesnek vélt működést… Vajon másképp látjuk ugyanazt a folyamatot, szabályozást, rendszert egy másik székből? Előadásunkban arra szeretnénk rávilágítani, mennyire fontos újraértékelni, felülvizsgálni azokat a szokásainkat, melyekről azt gondoljuk, hogy helyesek, megfelelőek, jól beváltak, pedig a megváltozott körélmények között ezek már lehet, hogy elavultak vagy akár teljesen működésképtelenek.                             Az esettanulmányban szereplő banknál éppen ezért olyan módszertan alkalmazása mellett döntöttünk, ami képes kibillenteni az interjú-, workshop alanyokat a megszokásból, a napi rutinból és így valós képet alkothattunk az új megoldás tervezése és kivitelezése során. 
12:500:40 Újabb mérföldkő a T-Systems ügyfeleinek kiszolgálásábanKovács Zoltán - Üzemeltetés szolgáltatások és Service Desk kompetenciaközpont vezető, T-Systems Magyarország Zrt.
   A T-Systems 2014-ben hosszú, 3 éves szolgáltatásfejlesztési folyamatot indított a szervezeti képességeinek növelésére.
A program a 2015-ben végrehajtott átszervezésekkel már a kezdő évben kézzel fogható gazdasági eredményeket hozott, de  2016-os évben egyértelművé vált, hogy a program nemcsak egy új jegykezelő rendszer bevezetését jelentette, hanem az egész vállalatot átható, új szolgáltatási filozófia bevezetéséről  beszélünk, melynek a szolgáltatás katalógus bevezetésével nemcsak a Service operations, de a Service design és Transition folyamatokat is hatékonyabbá teszi.

Az előadás a szolgáltatásfejlesztési program 3. évének
  tapasztalatait, eredményeit mutatja meg, fókuszálva a üzlethez közelebb álló hatásokra.

 
13:300:40 Az elavult alkalmazások kivezetésének nehézségei az ITIL szemszögébőlPolgár Endre, Capgemini 
    Az előadás olyan problémakört tárgyal, amellyel több nagyobb ügyfélnél találkoztunk, és amely a végén két konkrét módszertan kidolgozásához vezetett. Elsősorban nagyobb cégeknél jellemző, hogy az IT evolúciója során (akár organikusan, akár felvásárlások miatt) rendkívül heterogén alkalmazáshalmaz alakul ki, amely előbb-utóbb elavult technológiákat, ugyanazon funkcióra több alkalmazást, sőt akár már évek óta nem használt programokat is tartalmaz. Ehhez ITSM és IT Governance hiányosságok sorozatán át vezet az út, és pontosan ezek miatt jön létre olyan helyzet, amelyben már hozzá sem mernek nyúlni a problémahalmazhoz, mert úgy érzik, hogy ha egy elemét kihúzzák, a többi a nyakukba dől. Mindezt tovább nehezíti, hogy a kivezetésre szánt alkalmazásokban lévő adatokkal is kezdeni kell valamit a jogszabályi előírásokat figyelembe véve, ami önmagában sem sokkal kisebb feladat.

Az előadás bemutatja az ilyen helyzetekhez vezető okokat, és a megoldást jelentő két hazai módszertan főbb elemeit, mindezt konkrét projektek tapasztalatai alapján.
 
14:10  ZárszóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország


A konferencia után látogatást szervezünk a KBC adatközpontjába, melynek költségeit az itSMF fedezi.

Az érdeklődőket busszal visszük le és hozzuk vissza Budapestre. Aki szeretne részt venni, 2017 március 24-ig jelezze e-mail-ben az info@itsmf.hu címen.


Regisztráció

A részvételi díj 12,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 12,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp