itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 12. Szemináriuma

tittle_sep
2016-10-28

Az itSMF Magyarország 2016 október 28-án-én tartja 12. szemináriumát.

Ma már látható, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe van, ezért felértékelődött a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése és testreszabása.
A szeminárium fókuszában a „best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment jövője és sikeres alkalmazása áll.

 A szeminárium mottója: „Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz”
(Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A szeminárium helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.


Konferencia szponzorok és kiállítók:

T-Systems Magyarország Zrt.

GPIT Informatikai Szolgáltató kft.    

IQSOFT John Bryce oktatóközpont  Description: Description: Leírás: cid:image001.png@01CAF08D.6B2089F0

TOPdesk Magyarország Kft.

 

ServiceNow Registered Solutions Partner


A szeminárium programja:

KezdésIdő-tartam 2016. október 28. péntekElőadók
8:300:30 Regisztráció 
9:000:10 MegnyitóSarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:100:40 Legnagyobbnak lenni – Folyamatos szolgáltatásfejlesztésKovács Zoltán - Üzemeltetés szolgáltatások és Service Desk kompetenciaközpont vezető és Szabó Gábor - Senior ITSM Solution Architect, T-Systems Magyarország Zrt.
    A T-Systems számos nagy múltú elődcég összeolvadásával jött létre és lett mára Magyarország legnagyobb ICT szolgáltatója. Ahhoz, hogy a mérete mellett a rugalmasságát, agilitását is képes legyen megtartani, versenyképességét növelni, elkerülhetetlen lépés a vállalat életében, hogy folyamatait, működését harmonizálja, optimalizálja.

Manapság az informatika olyannyira szerves részévé vált az üzleti életnek, hogy egy-egy folyamat átalakítása, optimalizálása elengedhetetlenné teszi a támogató eszközök fejlesztését, átalakítását. Éppen ezért amikor a core tevékenység folyamatairól és támogató eszközeiről van szó, ezeket együtt kell vizsgálni, értékelni, fejlesztési tervet készíteni, módszertant választani. Nyilvánvalóvá vált, hogy az agilitás növeléséhez a folyamatok egyszerűsítésére és automatizálására, a kivételek kiküszöbölésére, a rugalmasság megőrzéséhez pedig a szolgáltatások egységesítésére, konszolidációjára van szükség úgy, hogy közben az ügyfelek és szolgáltatásmenedzsment terület ne érzékeljen változást.

Előadásunkkal motiválni szeretnénk a hallgatóságot arra, hogy amennyiben core tevékenységet érintő átalakításokat terveznek, úgy ne elégedjenek meg részmegoldásokkal, helyi optimumok kialakításával, lyukak betömésével. Ehelyett inkább vonják be bátran az üzleti területeket, kulcs érdekelteket, lehetséges szállítókat is a gondolkodásba, ezzel engedve teret a holisztikus kép felrajzolásához, majd annak megvalósításához. Saját projektünkön keresztül szeretnénk betekintést nyújtani az egyes fázisok eredményeibe, az alkalmazott módszerek hatékonyságába, esetleges nehézségekbe és megoldásaikba. Mára már biztosak vagyunk a sikerben, hiszen számos ügyfelünket szolgálja már ki jelenleg is a T-Systems szolgáltatásmenedzsment az új működésre és az azt támogató új rendszerre alapozva.
 
9:500:20 A rendcsinálás és  hatékonyság növelés eszköze: ITIL kisvállalatoknakFábián Zsolt ügyvezető, Hallenbeck KFT
     
10:100:30 ITIL V3 alapú IT szolgáltatásirányírási rendszer bevezetése a GPitiner segítségévelSztrida Ákos IT ügyvezető igazgató helyettes, Gránitbank Zrt.
     
10:400:40 Szünet 
11:200:40 Szolgáltatásmenedzsment – Hogyan lehetséges a legjobb bevált gyakorlatok bevezetése, ha vannak régi jól bevált gyakorlatok, amik ma is jól működnek?Németh Mihály, Pap Zsolt (HungaroControl Zrt.), Okolicsányi Mikoláj (T-Systems Magyarország Zrt.)
    
Az előadás során a HungaroControl Zrt. munkatársai ismertetik a szolgáltatásmenedzsmenttel kapcsolatos tapasztalataikat, melyek a légiforgalom-irányítást – mint szolgáltatást – nyújtó szervezeten belül, a legjobb bevált gyakorlatok megalapozásához / bevezetéséhez, valamint az ún. „régi jól bevált gyakorlatok” kivezetéséhez köthetők. A terület négy éve képezi a HungaroControl Zrt. informatikai osztályának részét, mely idő alatt – a csapat által képviselt szemléletnek köszönhetően – nem csak az IT, hanem az informatikán kívüli területek is megtapasztalhatták a folyamatok, az értékteremtés és a hatékonyságnövelés vezérelte gondolkodásmód előnyeit. Összefoglalva, ami várható: kezdeti állapot, elérni kívánt állapot, sikerek, eredmények, leküzdött és leküzdhetetlen akadályok, valamint az IT szolgáltatásmenedzsment kapcsán szerzett – saját bőrön érezhető – gyakorlati tapasztalatok.
 
12:000:40 Gátszakadás?Ruttkay Balázs, IT igazgató,
GDF Suez Hungary
    
Lehet-e túltolni a digitális transzformaciót? Ami most túl gyorsanak tűnik holnapra történelem. A részekből álló egész mára már teljes világokat fordít meg. Hogyan néz ki az ITIL ugróiskolája egy gumiasztalon?
Ruttkay Balázs a közmű szektor egyik jelentős vállalatának átalakításáról beszél. Avagy hogyan lesz a rendszer adminisztrátorból Cloud Manager, az üzleti rendszerelemzőből Business partner, a hálózati szakemberből szolgálatás vezető úgy, hogy közben a fehasználók belépnek a ma digitális valóságába.

 
12:400:40 Szolgáltatási ökoszisztéma építése a gyakorlatban (szolgáltatói képességek és erőforrások felépítése és összerendelése értékteremtési fókusszal) Stark Zoltán, ITIL Expert
     
13:20    


Részvételi feltételek:

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A szemináriumra az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 12,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 12,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.



sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp