itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 10. Szeminárium előadásanyagai 2013

tittle_sep
2013-10-25

Az itSMF Magyarország 2013 október 25-én tartott 10. szemináriumán a regisztrált 72 főből 45 fő vett részt, 11 fizető és 34 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 106%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  TOPdesk Magyarország Kft., IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

Euronet Services Kft.,Fitz Balázs,GPIT Services,HUMANsoft Kft.,HUMANsoft Kft.,IP Rendszerintegrátor Kft.,IP Systems Kft.,IT Services Hungary Kft.,IT Services Hungary Kft.,Lagermax Autótranszport Kft.,MKB Bank Zrt.,MVMI Informatika Zrt.,NETvisor Zrt.,SGS Hungária Kft.


Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 30 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadások értékelése: 

Változó kihívások 94%
A minőség javításától a minőség javulásáig 94%
Kihívások a hazai ITSM kultúra fejlesztésében(kerekasztal) 92%
ITIL bevezetési tapasztalatok 91%
Hazai helyzet 87%
TOPdesk 76%
 

Előadók értékelése:

Szabó Zsolt 97%
Suba Péter 96%
Elek István 93%
Szondy György 88%
Fehér Péter 87%
Domján Dóra 80%
Szabó Tamás 80%
 

A konferencia letölthető anyagai és videói:

Hazai helyzet a 2013-as felmérés alapján
dr. Fehér Péter, dr.Szabó András, Corvinus Egyetem
Letölthető
felvétel
Változó kihívások (nehézségek) az ITSM fejlesztésében
Suba Péter, i-Core Ltd
Letölthető
felvétel
A minőség javításától a minőség javulásáig
Elek István, Kiss Gergely, Jagrik Zsuzsanna, MKB Bank
5 év története, amikor a külső környezet, az IT-val szembeni elvárások folyamatos változása mellett az MKB Bank informatikája az ITIL alapelveinek megfelelően alakította át működését
Letölthető
felvétel
ITIL bevezetési tapasztalatok egy IT szolgáltónál
iNFOBEX Kft., Szabó Zsolt
Letölthető
felvétel
TOPdesk Service Management eszköz osztott szolgáltatások támogatására
Domján Dóra, Szabó Tamás, TOPdesk
Letölthető
felvétel
Kihívások a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra fejlesztésében
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp