itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 13. Konferencia előadásanyagai 2017

tittle_sep
2017-03-31
   Az itSMF Magyarország 2017 március 31-én tartott 13. konferenciáján a regisztrált 70 főből 55 fő vett részt, 5 fizető és 50 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (34 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 80 %-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont, GuideVision Kft.

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
Bravonet Kft,D-Vision Kft,GPIT Kft,Makrotel Kft

Értékelés
 A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 34 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Kaimar Karu94%
Kovács Zoltán92%
Szabó Gábor87%
Barclay Rae87%
Polgár Endre86%
Workshop résztvevők80%

Előadások értékelése

Újabb mérföldkő a T-Systems ügyfeleinek kiszolgálásában95%
ITIL Practitioner87%
Az elavult alkalmazások kivezetésének nehézségei az ITIL szemszögéből85%
Szokásaink rabságában – Szerverteremtől a Felhőkig84%
Digital Professionalism – Raising the profile of the Service Management in the ‘Digital’ Age 80%
Workshop71%





Digital Professionalism – Raising the profile of the Service Management in the ‘Digital’ Age
Barclay Rae, itSMF UK CEO
Digital Transformation is all the rage. This is the convergence of many models, capabilities and business demands, requiring new and expanded skills - a new level of professionalism.
What skills and competencies are needed to meet the new challenges? Can we change the current IT mindset or do we need to look for different types of people?
This session calls out the key communications, leadership and business skills needed for the digital professional. How we can define professionalism in wider terms than technical or process models.
Letölthető
felvétel
ITIL Practitioner
Kaimar Karu, Axelos, head of ITSM, leading the development of ITIL
Az ITIL Practitioner Guidance az ITIL 2006-ban megjelent legújabb kötete, amely egy fókuszált megközelítés az ITSM best practice gyakorlati hasznosítására.
Letölthető
felvétel
Kerekasztal beszélgetés
Beszélgetés az ITIL-ről, az ITIL fejlődéséről, továbbfejlesztési igényeinkről, alkalmazási tapasztalatainkról, sikerekről, kihívásokról…
Letölthető
felvétel
Az elavult alkalmazások kivezetésének nehézségei az ITIL szemszögéből
Polgár Endre, Capgemini

Az előadás olyan problémakört tárgyal, amellyel több nagyobb ügyfélnél találkoztunk, és amely a végén két konkrét módszertan kidolgozásához vezetett. Elsősorban nagyobb cégeknél jellemző, hogy az IT evolúciója során (akár organikusan, akár felvásárlások miatt) rendkívül heterogén alkalmazáshalmaz alakul ki, amely előbb-utóbb elavult technológiákat, ugyanazon funkcióra több alkalmazást, sőt akár már évek óta nem használt programokat is tartalmaz. Ehhez ITSM és IT Governance hiányosságok sorozatán át vezet az út, és pontosan ezek miatt jön létre olyan helyzet, amelyben már hozzá sem mernek nyúlni a problémahalmazhoz, mert úgy érzik, hogy ha egy elemét kihúzzák, a többi a nyakukba dől. Mindezt tovább nehezíti, hogy a kivezetésre szánt alkalmazásokban lévő adatokkal is kezdeni kell valamit a jogszabályi előírásokat figyelembe véve, ami önmagában sem sokkal kisebb feladat.

Az előadás bemutatja az ilyen helyzetekhez vezető okokat, és a megoldást jelentő két hazai módszertan főbb elemeit, mindezt konkrét projektek tapasztalatai alapján.

Letölthető
felvétel
Szokásaink rabságában – Szerverteremtől a Felhőkig
Szabó Gábor - Senior ITSM Solution Architect, T-Systems Magyarország Zrt.

Képzeljük el, hogy néhány órára más ember bőrébe bújhatunk és így mondhatjuk el a helyesnek vélt működést… Vajon másképp látjuk ugyanazt a folyamatot, szabályozást, rendszert egy másik székből? Előadásunkban arra szeretnénk rávilágítani, mennyire fontos újraértékelni, felülvizsgálni azokat a szokásainkat, melyekről azt gondoljuk, hogy helyesek, megfelelőek, jól beváltak, pedig a megváltozott körélmények között ezek már lehet, hogy elavultak vagy akár teljesen működésképtelenek.                             Az esettanulmányban szereplő banknál éppen ezért olyan módszertan alkalmazása mellett döntöttünk, ami képes kibillenteni az interjú-, workshop alanyokat a megszokásból, a napi rutinból és így valós képet alkothattunk az új megoldás tervezése és kivitelezése során.

Letölthető
felvétel
Újabb mérföldkő a T-Systems ügyfeleinek kiszolgálásában
Kovács Zoltán - Üzemeltetés szolgáltatások kompetenciaközpont vezető, T-Systems Magyarország Zrt.

A T-Systems 2014-ben hosszú, 3 éves szolgáltatásfejlesztési folyamatot indított a szervezeti képességeinek növelésére.
A program a 2015-ben végrehajtott átszervezésekkel már a kezdő évben kézzel fogható gazdasági eredményeket hozott, de  2016-os évben egyértelművé vált, hogy a program nemcsak egy új jegykezelő rendszer bevezetését jelentette, hanem az egész vállalatot átható, új szolgáltatási filozófia bevezetéséről  beszélünk, melynek a szolgáltatás katalógus bevezetésével nemcsak a Service operations, de a Service design és Transition folyamatokat is hatékonyabbá teszi.

Az előadás a szolgáltatásfejlesztési program 3. évének  tapasztalatait, eredményeit mutatja meg, fókuszálva a üzlethez közelebb álló hatásokra.

Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp