itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 15. Konferencia előadásanyagai 2019

tittle_sep
2019-04-05
Az itSMF Magyarország 2019 április 5-én tartott 15. konferenciáján a regisztrált 52 főből 39 fő vett részt, 12 fizető és 27 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 94 %-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont.

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
AGCO Hungary Kft., Answare Kft., Budapest Bank, Hanák Gábor, GPIT Kft., IT-Servises Hungary Kft., LGCL Kft.,  MÁV Szolgáltató Központ, SZÁMALK Zrt.

Értékelés

 A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

Előadók értékelése
Robert Falkowitz97%
Kerekasztal96%
Krauth Péter92%
Pásztor Zsolt86%
Simon Anita84%
Előadások értékelése
Kerekasztal beszélgetés95%
ITIL 4 Foundation áttekintése90%
A Manifesto for Managing Services with Agility88%
Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan!77%
Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó?72%

Az előadás címre kattintva letöltheti az előadás diáit, a film linkre kattintva az előadás videó-felvételét.


A Manifesto for Managing Services with Agility

Robert Falkowitz, Concentric Circle Consulting
This presentation attempts to identify the key areas, throughout the service life-cycle, where agility can bring value to the management of services. It is based on my 30 years of experience in delivering and managing services and provides many examples of the importance of agility.
Letölthető
felvétel

Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan

Pásztor Zsolt – T-Systems Magyarország
Az előadás célja bemutatni a manapság annyira népszerű agilis szervezeti működés előnyeit és lehetséges buktatóit gyakorlati példákon keresztül, elsősorban a szervezeti hatásokra fókuszálva.
Letölthető
felvétel

Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó?

Simon Anita, TOPdesk
Az agilis informatika világában sokan próbálják bevezetni a Scrumot a Helpdesken is. A prezentáció erre mutat alternatívát azáltal, hogy megvizsgálja, hogy tud egy Kanban tábla segíteni a first line csapatnak, úgy, hogy a szolgáltatásközpontú IT az ügyfélelégedettséget is szem előtt kell tartsa
Letölthető
felvétel

ITIL 4 Foundation: hogyan változik az architektúrája, fókusza...

Krauth Péter, itSMF Magyarország
Az előadás a megjelent ITIL Foundation (ITIL 4 kiadás) könyv és az Axelos által rendelkezésre bocsájtott ismeretek alapján áttekinti a szolgáltatásmenedzsment és az ITIL alapfogalmait (a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenzióját, a szolgáltatás értékképzési rendszerét, a szolgáltatási értéklánc és az értékfolyamok rendszerét) Ismerteti a hét vezérelvet, a vezérelvek kölcsönhatásait. Áttekinti a menedzsment gyakorlatok rendszerét, az általános, a szolgáltatásmenedzsment és a technológiai menedzsment gyakortlatokat.
Letölthető
felvétel

ITIL 4 Kerekasztal: kérdésel-válaszok...

Krauth Péter, Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
Kérdések-Válaszok

Mit jelent a továbbfejlesztett ITIL kiadás azoknak a szervezeteknek, akik ma a 2011-es kiadás alapjánimplementálták az ITSM rendszerüket? Mond-e valamit az iTIL 4 az átmenetre? Milyen lehetőségek vannak a 2011-es minősítési rendszer folytatására, meddig és milyen áttérési lehetőségek várhatók? Mikortól és hogyan lehet elkezdeni az ITIL 4-es minősítéseket? (oktatás, vizsgák, oklavelek)

Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp