itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 13. Szeminárium előadásanyagai 2017

tittle_sep
2017-11-10

Az itSMF Magyarország 2017 november 10-én tartott 13. szemináriumán a regisztrált 80 főből 63 fő vett részt, 12 fizető és 51 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (38 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 93%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont.

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:
Areus Zrt., dotindot Solutions Kft.,Egis Gyógyszergyár Zrt. ,Exxonmobil,GPIT Kft.,GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.,IT Services Hungary Kft.,Mozaik Informatika Kft.,Ness Hungary Kft.,Nilfisk Kft.,PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft.,Telenor Common Operation Zrt.,T-Systems Magyarország Zrt.

 Értékelés
 A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 34 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Ruttkay Balázs97%
Benno Richters96%
Lise Dall Eriksen90%
Ágfalvi Veronika87%
Kozma János82%

 
ELőadások értékelésel

SIAM Service Integration And Management - your answer to multisourcing?95%
Harmatpont 92%
Agile Service Management87%
Rendszerbevezetési 4x483%


Az előadás címre kattintva letöltheti az előadás diáit, a film linkre kattintva az előadás videó-felvételét.

SIAM Service Integration And Management - your answer to multisourcing?

Lise Dall Eriksen, BlueHat P/S, DK
Practices, model, and approach to manage, govern, & co-ordinate delivery of services from multiple service providers. Most organizations have moved from an almost single support to now benefiting from a multisourcing setup. But multisourcing is challenging and comes with a price! Based on practical experience you will be inspired how selected SIAM principles can support and strengthen the management and integration between your service providers. The focus will be on how to start and which steps to take – even if you are a smaller organization with more than one service provider
Letölthető
felvétel

Agile Service Management

Benno Richters, CEO of TopDesk
Everybody talks about agile nowadays. Whole companies are being restructured to become agile. Everyone suddenly needs to work in Scrum or Kanban. This talk explores questions like: What does agile actually mean? How does it apply to Service Management? What is it’s relation to ITIL? What can I do with it.
Letölthető
felvétel

Kerekasztal beszélgetés

Beszélgetés az integrációról, alkalmazási tapasztalatainkról, sikerekről, kihívásokról…
Letölthető
felvétel

Rendszerbevezetési 4x4

Kozma János–T-Systems Magyarország,Ágfalvi Veronika-OTP
Hogyan lehet jól bevezetni egy modern jegykezelő rendszert 4 hónap alatt? Milyen funkcionalitás bővítés érhető el újabb 4 hónap alatt? Milyen 4 adottság és 4 kvalitás szükséges az előbbiek esetén?

A korszerű szoftverek bevezetésének velejárója, hogy a piaci szereplők megkerülhetetlenül kapcsolatba lépnek új best practice megközelítésekkel, például az agilis szoftverfejlesztéssel is. Ugyanakkor a szervezeti kultúra, módszertani vagy éppen átfogó folyamati adaptációk időigényes, egy-egy projekt időtartamán túlmutató jelenségek. Így a stratégiai célok elérése és a sikeres projektek érdekében szükséges a meglevő működés és ezen újdonságok hatékony integrálása.

Az előadás az OTP Bank Nyrt. felhő alapú szolgáltatásmenedzsment eszközének T-Systems Magyarország Zrt. általi bevezetésén, a felek együttműködésén és az agilitás eltérő aspektusain keresztül mutatja be a különböző best practice megközelítések sikeres integrációját és eredményeit.

Letölthető
felvétel

Harmatpont

Ruttkay Balázs - GDF Suez CIO
Lassan 10 éve, hogy az első felhős szolgáltatások vagy az iphone megjelenésével kezdetét vette az a fundamentális IT transzformáció, mely nem hagyott érintetlenül egyetlen szervezetet sem. Bár a változás és az adaptáció mértéke változó, ezen idő elegendő volt arra, hogy az első experimentális tapasztalatok valós útjelzőké szilárduljanak, s a létező  kérdésekre ha nem is egyetlen, de jó kiforrott válaszok szülessenek. Ruttkay Balázs - a GDF Suez CIO –ja – e mérföldkövek mentén gyűjti csokorba a digitális átalakulás filozófia kérdéseit és praktikus megoldásait.
Letölthető
felvétel

GDPR-megfelelőség – a mindenki részére kötelező projekt

Szondy György - Netlock
A GDPR a 2018. május 25-től kötelezően alkalmazandó európai uniós általános adatvédelmi rendelet érint minden szolgáltatót, hivatalt, állami nyilvántartást, informatikai rendszert, amelyek az európai állampolgárok adatait tartják nyilván, bármelyik is legyen az. A rendelet az elmúlt évek legnagyobb kihívása, amit az adatfeldolgozással és védelemmel foglalkozó szakembereknek teljesítenie kell, és a nemmegfelelőség kudarca súlyos bírságokhoz vezethet.
Az előadás az ITIL életciklus szemüvegén keresztül tekintve javasol végrehajtandó cselekvési tervet.
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp