itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 10. Konferencia előadásanyagai 2014

tittle_sep
2014-03-28
Az itSMF Magyarország 2014 március 28-án tartott konferenciáján a regisztrált 95 főből 80 fő vett részt, 24 fizető és 56 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 99%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.


A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:
  ServiceNow., IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

CNW Rendszerintegrációs Zrt.,D-Vision Kft,GPIT Services,IT Services Hungary Kft.,Lufthansa Systems ,Hungária Kft.,MagiCom,Microsoft Magyarország kft.,MTC Consulting 2005 Kft.,Navigator Informatika Zrt.,NextiraOne Magyarország kft.,Telenor Common Operation,T-Systems Magyarország Zrt.


Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 30 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:


Előadások értékelése:
 

Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben    94%
A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban:  Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban 94%
Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben89%
The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization    88%


Előadók értékelése:

Kerekes Antal,PWC94%
Tóth Zoltán,Prezi94%
Dave D'Agostino, Service Now90%
Seregi Atila,Budapest Bank90%
  Dr Fehér Péter, Corvinus Egyetem89%
Tasy Olga,Budapest Bank83%
Németh Balázs,Budapest Bank77%


A konferencia letölthető anyagai és videói:

A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban: Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban
Kerekes Antal, PwC
Letölthető
felvétel
The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization
David D'Agostino, Service Now
Letölthető
felvétel
Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben
Tóth Zoltán, Prezi
Letölthető
felvétel
"Playmobil vagy lego?".
Szabó Tamás, TOPdesk
Letölthető
felvétel
Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben
Seregi Attila, Tasy Olga BB,Dr Fehér Péter Corvinus Egyetem, Németh Balázs BB
Letölthető
felvétel
Introduction to Servicenow
David Griffiths
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp