itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 12. Szeminárium előadásanyagai 2016

tittle_sep
2016-10-28
Az itSMF Magyarország 2016 október 28-án tartott 12. szemináriumán a regisztrált 70 főből 55 fő vett részt, 16 fizető és 39 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (25 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 92%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  GPIT Informatikai Kft, T-Systems Magyarország Zrt, TOPdesk Magyarország Kft, IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont, GuideVision Kft.

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

Answare Kft.,GPIT Services Kft,Infinityn International Kft.,kancellar.hu Zrt.,KBC,Kilgray Zrt.,MÁV SZK Zrt.,MTC Consulting 2005 Kft.,

Novell PSH Kft.,Telenor Common Operation Zrt.,T-Systems Mo. Kft.



Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 33 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Ruttkay Balázs99%
Okolicsányi Mikoláj91%
Kovács Zoltán91%
Németh Mihály89%
Szabó Gábor85%
Pap Zsolt85%
Stark Zoltán84%
Fábián Zsolt83%
Sztrida Ákos74%
Előadások értékelése
Transformation @ GDF Suez Hungary94%
Legjobbnak lenni = Folyamatos szolgáltatásfejlesztés90%
Szolgáltatási ökoszisztéma építése a gyakorlatban85%
Szolgáltatásmenedzsment – Hogyan lehetséges a legjobb bevált gyakorlatok bevezetése, ha vannak régi jól bevált gyakorlatok, amik ma is jól működnek?85%
A rendcsinálás és  hatékonyság növelés eszköze: ITIL kisvállalatoknak85%
ITIL V3 alapú IT szolgáltatásirányírási rendszer bevezetése a GPitiner segítségével81%


Legjobbnak lenni = Folyamatos szolgáltatásfejlesztés

Kovács Zoltán , Szabó Gábor - T-Systems Magyarország Zrt.
Letölthető
felvétel

A rendcsinálás és hatékonyság növelés eszköze: ITIL kisvállalatoknak

Fábián Zsolt, Hallenbeck KFT
Letölthető
felvétel

ITIL V3 alapú IT szolgáltatásirányírási rendszer bevezetése a GPitiner segítségével

Sztrida Ákos, Gránitbank Zrt.
Letölthető
felvétel

Szolgáltatásmenedzsment – Hogyan lehetséges a legjobb bevált gyakorlatok bevezetése, ha vannak régi jól bevált gyakorlatok, amik ma is jól működnek?

Németh Mihály, Pap Zsolt (HungaroControl Zrt.), Okolicsányi Mikoláj (T-Systems Magyarország Zrt.)
Letölthető
felvétel

Transformation @ GDF Suez Hungary

Ruttkay Balázs, IT igazgató
Letölthető
felvétel

Szolgáltatási ökoszisztéma építése a gyakorlatban

Stark Zoltán, ITIL Expert
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp