itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország Konferencia 2011 előadásanyagai

tittle_sep
2011-03-24

Az itSMF Magyarország 2011  március 24-25n tartotta 7. konferenciáját.

A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal? 
 A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez  a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét. 


A konferencia mottója változatlan: „ Fókuszban az értékteremtés ”
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?) 


A konferenciát támogatta: IQSOFT-JohnBryce Oktatóközpont


A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

 CIB Bank Zrt.,Debreceni Egyetem,D-Vision Kft.,ELTE Informatikai Igazgatóság,FAG Magyarország Ipari Kft.,Inform Media KFT
INNOVA Eszak-Alfold Nonprofit Kft.,IP Systems Kft,IT Serices Hungary Kft.,KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe
Laurel Kft.,LCGL Szolgáltató Bt.,mc3.hu Kft,MVMI Informatika Zrt.,Netvisor Zrt.,Poli Computer PC Kft.,Provident Pénzügyi Zrt.
QUAESTOR-NET Kft.,Raiffeisen Bank Zrt.,Siemens Zrt.,Telenor Magyarország Zrt.,Vackortap Tanácsadó Kft.

Értékelés

Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25én tartott konferenciáján a regisztrált 115 főből 101 fő vett részt, 31 fizető és 70 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (56/38 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 93%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mérjük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
A 94 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Tartalom értékelés

KPI-s and metrics 94%
ITIL V3 Planning to Implement Service Management 91%
Are you implementing new or improving what you have? 90%
Service Transition: Amikor minden költözik… 89%
Lean and IT Service Management 85%
Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent. 82%
ITIL in the Cloud 81%
Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül? 77%

Előadók értékelése

Colin Rudd 97%
Vernon Lloyd 96%
Milan Glavaski 93%
Csajtai Kornél 92%
Mathieu Notéris 79%
Bába Tamás 79%
Elena-Teodora Miron 77%

A konferencia letölthető anyagai és videói:

 

ITIL V3 Planning to Implement Service Management
Colin Rudd, itSMF UK
Letölthető
felvétel
ITIL Master
Mathieu Notéris
Letölthető
felvétel
KPI-s and metrics
Colin Rudd
Letölthető
felvétel
Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent.
Szebényi Zoltán
Letölthető
felvétel
Lean and IT Service Management
Milan Glavaski
Letölthető
felvétel
ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate?
Mathieu Notéris
Letölthető
felvétel
Are you implementing new or improving what you have?
Vernon Lloyd
Letölthető
felvétel
ITSM-Knowledge as Critical Success Factor for SME
Philipp Küller
Letölthető
felvétel
ITIL in the Cloud
Vernon Lloyd
Letölthető
felvétel
Service Transition: Amikor minden költözik...
Csajtai Kornél
Letölthető
felvétel
Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül?
Bába Tamás
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp