itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 6. szeminárium előadásanyagai

tittle_sep
2009-11-06

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. 

 A szeminárium mottója:
 Képességfejlesztéssel a válság ellen

(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)  

Az itSMF Magyarország 2009 november 6-ántartott szemináriumán 90 fő vett részt, 32 fizető és 58 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (48 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az elozetes elvárásokhoz viszonyítva 89%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

Konferenciát szponzoráló kiállítók:

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatják:  Epicor Software Hungary Kft., OGYS Consulting Kft., IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

AAM Tanácsadó Zrt.,Blue Compass Consulting Kft.,Chinoin Zrt.,CIB Bank Zrt.,DK-Consulting Zrt.,D-Vision Kft.,HC Pointer Kft.,HumanoIT Kft.,IFUA Horváth&Partners Kft.,Item Solutions Hungary Kft.,KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe,Keyserve Kft.,Kürt Zrt.,Lagermax Autótranszport Kft.,MÁV Informatika Zrt.,MKB Zrt.,Peppera Translations,PontIT Kft.,Raiffeisen Bank zRt.,Ricoh Hungary Kft.,S&T Unitis Kft..Stratis Kft.,Y2K Kft.

 

A 48 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 70% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Tartalom értékelés

Cost of Quality Approach in IT Service Management 90%
IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon 82%
Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről  81%
A PULSE - egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa 80%
Szolgáltatáskérés menedzsment  78%

Előadók értékelése

Robert Falkowitz 94%
Szabó Zoltán 87%
Fehér Péter 87%
Végh Zoltán 83%
Kálló Miklós 82%
Kresz Balázs 75%

 

A konferencia letölthető anyagai és videói

Cost of Quality in IT Service Management
Robert Falkowitz, itSMF Switzerland
Letölthető
felvétel
Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről
Szabó Zoltán,Fehér Péter, Corvinus Egyetem
Letölthető
felvétel
IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon
Végh Zoltán, MÁV Informatika Zrt.
Letölthető
felvétel
A PULSE - egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa
Kálló Miklós, Magyar Telekom Nyrt.
Letölthető
felvétel
Szolgáltatáskérés menedzsment
Kresz Balázs, KFKI Rendszerintegrátor Zrt.
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp