itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 6. Szemináriuma

tittle_sep
2009 november 6.

Az itSMF Magyarország 2009  november 6-án tartja 6. szemináriumát, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének,  üzemeltetésének  vagy  továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be. 

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Kinek hogyan sikerült az említett területeken előrelépni? Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?

 

Az előadók az üzleti igény megszületésétől az üzemeltetésig az ITIL V3 életciklus modelljében elhelyezve ismertetik tapasztalataikat, a sikereket  és  a nehézségeket. 


A szeminárium helyszíne: Vista Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

A szeminárium i
dőpontja: 2009 november 6. 9:00-14:00
 

A szeminárium mottója: „ Képességfejlesztéssel a válság ellen ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?) 

Konferenciát szponzoráló kiállítók

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatják:  Epicor Software Hungary Kft., OGYS Consulting Kft., IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A tervezett program: 

Kezdés Időtartam 2009 november 6. péntek
8:30 0:30 itSMF Magyarország közgyűlés (nyilvános) Sarkadi-Nagy István elnök, Kredits László FB elnök, itSMF Magyarország
9:00 0:15 Megnyitó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:15 0:60 A minőség ára - Cost of Quality Approach in IT Service Management Robert Falkowitz, itSMF Switzerland.
10:15 0:30 Szünet
10:45 0:30 Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről

Szabó Zoltán,Fehér Péter, Corvinus Egyetem

 

11:15 0:40 IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon Végh Zoltán, MÁV Informatika Zrt.
11:55 0:30 Szünet  
12:25 0:40  A PULSE - egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa Kálló Miklós, Magyar Telekom Nyrt.,
13:05 0:40  ITIL, Wiki és Pareto találkozása a szolgáltatáskérés menedzsment hatékony fejlesztésében Kresz Balázs, KFKI Rendszerintegrátor Zrt.
13:45  Zárszó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
 

0. itSMF Magyarország Közgyűlése (nyilvános)

1. A minőség ára - Cost of Quality Approach in IT Service Management (angol nyelvű előadás)

Az itSMF nemzetközi szervezetében is meghatározó szerepet játszó előadó előadásában a Cost of Quality megközelítést mutatja be, hogyan javítható a minőség a költségek csökkenése mellett,  és hogyan jelennek meg a CoQ elemei az ITIL folyamatoknál és hogyan alkalmazható ez a megközelítés a Continual Service Improvement  megvalósításában. Az előadás elhangzik a cseh itSMF prágai konferenciáján is. 

The Cost of Quality is a framework developed in the context of Total Quality Management over the past 60 years. IT provides an intuitive, convincing, proven approach to defining IT Service Management business cases, as well as for planning the continual improvement of IT services.

Előadó:

Robert Falkowitz, itSMF Switzerland

 

2. Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről egy felmérés kapcsán


Az itSMF márciusi konferenciáján készített felmérés alapján készített összefoglaló kitér az IT szerepének bemutatására, az IT költségvetések jellemzőire, az informatikai stratégia tervezés kérdéseire, és az IT szolgáltatásmenedzsment helyzetének bemutatására.


Előadó:

Szabó Zoltán, a Corvinus Egyetem Információs Rendszerek tanszékvezetője 

Fehér Péter, adjunktus,Corvinus Egyetem

 

3. IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon


Az előadás bemutatja a MÁV Informatikában az ITIL V3 alapon létrehozott IT szolgáltatásmenedzsment rendszert és annak eszköztámogatását.

 

Előadó:

Végh Zoltán, MÁV Informatika Zrt.

 

4. A PULSE - egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa

 

Az előadás egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusán keresztül képet ad arról is, hogy jelennekk meg a szolgáltatás életciklus szakaszai és folyamatai egy konkrét szolgáltatás esetén.

 

Előadó: 

Kálló Miklós, Magyar Telekom Nyrt., Vezetéknélküli hálózati terület

5. ITIL, Wiki és Pareto találkozása a szolgáltatáskérés menedzsment hatékony fejlesztésében

Az előadás bemutatja a szolgáltatáskérések tervezésének, fejlesztésének, bevezetésének és üzemeltetésének megvalósítását.

Előadó: 
Kresz Balázs, KFKI Rendszerintegrátor Zrt.

Részvételi feltételek

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, 06-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 8,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 8,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp