itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország 5. Szemináriuma

tittle_sep
2008. október 31.
 ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai

A szeminárium helyszine: Hallgatói Információs Központ, 1088 Budapest, Múzeum u. 17.

A szeminárium előadásai az ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.  Az informatikai szolgáltatások és szolgáltatás menedzsment rendszerek javítását, fejlesztését az ITIL V3 életciklus modelljében elhelyezve mutatják be, ily módon közreadva a gyakorlati tapasztalatokat, a sikereket és nehézségeket.
Az elhangzó előadások jobb megértése érdekében a résztvevők megkapják a hivatalos terminológiai szótár (Glossary) kétnyelvű változatát és egy áttekintő zsebkönyvet az ITIL V3-ról

A szeminárium mottója: "Az ötlettől a megvalósításig!"

Konferenciát szponzoráló kiállítók

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatják:  HP Magyarország

A tervezett program:

Érkezés, regisztráció:  8:00-9:00
8:00 0:30 Regisztráció
8:30 0:30 itSMF Magyarország közgyűlés Sarkadi-Nagy István, elnök,
Kredits László, FB elnök, itSMF Mo.
9:00 0:40 Út az ITIL-től az ISO/IEC 20000-ig Nádas Bence, Menedzselt szolgáltatások vezető, Fujitsu Siemens Computers Kft.
Dr. Becser Balázs, ALFA-CON Tanácsadó Iroda és Oktatóközpont Kft.
Dr. Somogyi Antal, vezető auditor, SGS Hungária Kft. 
9:40 0:30 Szünet
10:10 0:40 Teljeskörű ITIL V3 bevezetés egy induló banknál. Polgár Endre, HP Magyarország 
10:50 0:40 Kitörés az ördögi körből Suba Péter, iCore Ltd.
11:30 0:30 Szünet
12:00 0:40 IT szolgáltatásmenedzsment bevezetési tapasztalatok a Budapest Banknál. Bába Tamás, Budapest Bank
Seregi Attila, Budapest Bank
12:40 0:40 Rendszer a kirakatban 50 000 felhasználóval Kormányos László, MÁV-START Zrt.
Bartók Sándor Péter, MÁV Informatika Zrt.
13:20 Zárszó

0. itSMF Magyarország Közgyűlése (nyilvános)

1. Út az ITIL-től az ISO/IEC 20000-ig

A Fujitsu Siemens Computers Kft. a második professzionális IT szolgáltató szervezet Magyarországon, aki IT szolgáltatásmenedzsment rendszerére ISO 20000 minősítést szerzett, jelenleg egyedüli a magyar piacon. A prezentáció bemutatja a minősítés megszerzésének indítékait, a bevezetési projekt megtervezését, és a megvalósítás tapasztalatait, tanulságait. Kitérünk a tanusítvány megszerzése érdekében felállított projekt szervezetre, az erőforrás szükségletekre, a nehézségekre, valamint magára az auditra is. Az előadást külön érdekessé teszi, hogy a sikeres audithoz vezető utat három különböző  - szolgáltató, tanácsadó és auditor - szemszögből mutatjuk be. 

 

Előadók:

Nádas Bence, Menedzselt szolgáltatások vezető, Fujitsu Siemens Computers Kft.

Dr. Becser Balázs, ALFA-CON Tanácsadó Iroda és Oktatóközpont Kft.

Dr. Somogyi Antal, vezető auditor, SGS Hungária Kft.

 

2. Teljeskörű ITIL V3 bevezetés egy induló banknál.


Egy induló cég összes informatikai folyamatának megtervezése és kialakítása ITIL v3 alapokon, Cobit kontrollokkal, ISO 20000-es minősítéshez nagy feladat. A munka során számtalan nehézség kerül elő, köztük az új ITIL kiadás értelmezése, a folyamatok közötti kapcsolatok kezelése, a támogató szoftverek és a folyamatok összehangolása úgy, hogy a végeredmény a gyakorlatban is működtethető legyen. Egy ilyen projekt tapasztalatait mutatja be az előadás.

Előadó:

Polgár Endre, HP Magyarország

 

3. Kitörés az ördögi körből

A szolgáltatásmenedzsment bevezetése, fejlesztése pénzbe kerül. Hogyan biztosítsuk az üzleti támogatást a megtérülés számítás módszerével ehhez a beruházáshoz, ha az üzleti vezetők éppen költségtakarékosságot várnak az informatikai területtől? Pár gyakorlati példa szolgál illusztrációként a V3 életciklus modellbe illeszkedő módszerhez.

 

Előadó:

Suba Péter, iCore Ltd.

 

4. IT szolgáltatásmenedzsment bevezetési tapasztalatok a Budapest Banknál.

 

Előadó: 

Bába Tamás, Budapest Bank

5. Rendszer a kirakatban 50 000 felhasználóval
A MÁV-START Internetes jegyeladó rendszerének bevezetése ésműködtetése

Előadók:
Kormányos László, MÁV-START Zrt.
Bartók Sándor Péter, MÁV Informatika Zrt.

 

Részvételi feltételek

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Regisztráció

A részvételi díj 10,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 10,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az "Egyéb információk" pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp