itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

itSMF Magyarország Konferencia 2008 előadásanyagai

tittle_sep
2008-03-27
ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai

A konferencia mottója: "Még közelebb az üzlethez!"

A konferencián a 166 regisztrált résztvevőből 91 támogatta részvételi díj megfizetésével a rendezvényt.

Támogató szervezetek:

AAM Tanácsadó Zrt. Asyst Rendszerház Kft. Avnet Kft. BCSS Számítástechnikai Kft. Brief-Line ZRt. Budai Egészségközpont Kft. Cap Gemini Magyarország Kft. CIB Bank Zrt. Clarté Consulting Üzleti Tanácsadó Kft. Delta Services Kft. Divergen Kft. DOCCA OutSource IT Kft. D-Vision Kft. EDS Magyarország Kft. Elcoteq Magyarország Kft. Fővárosi Gázművek Zrt. Fujitsu Siemens Computers Kft. Generali-Providencia Biztosító Zrt. GEOMETRIA Kft. GPIT Kft. Grepton Zrt. Grundfos Magyarország Gyártó Kft. Huntraco Zrt. IQSYS Zrt. JP Interkontakt Kft. Kopint-Datorg Zrt. LATERAL Consulting Kft. Laurel Kft. Loopback Kft. LuK Savaria Kft. Magyar Posta Zrt. Magyar Telekom Nyrt. MÁV INFORMATIKA Zrt. MKB Bank Zrt. NI Hungary Kft. MVMI Informatika Zrt. OTP Bank Nyrt. Pannon GSM Zrt. pepperea Translation and Consulting, Phoenix Pharma ZRT. ProfiPower Kft. Qualysoft Informatikai Zrt. R&R Software Zrt. Ricoh Hungary Kft. SAO-Synergon Kft. Siemens PSE Kft. Signum Kft. Sodexho Pass Hungária Kft. TVK Nyrt. Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Vodafone Magyarország Zrt. Y2K Tanácsadó Kft. YGOMI EUROPE Kft.

Konferenciát szponzoráló kiállítók

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták: HP Magyarország, OGYS Consulting Kft., és SolveDirect.

A 84 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 70% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Tartalom értékelés
Tapasztalatok és tanúságok - ISO 20000 88%
CEU 87%
Az életciklus szemlélet az ITIL V3-ban. 87%
Konfiguráció menedzsment bevezetési tapasztalatok 87%
ITIL bev. Tapasztalatok 79%
Munkaállomás menedzsment 77%
Előadók értékelése
Bácsi Zoltán 92%
Patay Gábor 91%
Bedecs Szilárd 88%
Krauth Péter 87%
Vinczellér Gábor 86%
Szondy György 85%
Berky Szabolcs 76%

A konferencia letölthető anyagai és videói

Életciklus szemlélet az ITIL V3-ban

Krauth Péter (itSMF)
Az előadás áttekinti az ITIL V3 életciklus szakaszait, hogy a hallgatóság képet kapjon az egyes életciklusok rendeltetéséről, céljáról, folyamatairól, tevékenységeiről és funkcióiról.
Letölthető
felvétel

ISO 20000 tapasztalatok és tanulságok az ING Service Centre létrehozása és bezárása során

Patay Gábor (GPIT Services)
Az ING Service Center Budapest Magyarországon először, a világon 9.-ként szerzett ISO 20000 minősítést IT szolgáltatásmenedzsment rendszerére. A szervezet külföldre telepítése kapcsán az előadás összefoglalja a tapasztalatokat és tanulságokat.
Letölthető
felvétel

HP Transformation Experience

Polgár Endre (HP)
A HP ITSM Transformation Experience egy olyan utazás, mely végigvisz az ITSM transzformációs projektek különböző szakaszain,bemutatja, melyik szakaszban minek kell megvalósulnia, segít megnyerni a döntéshozókat, bemutatja az ilyen projektek terjedelmét, kritikus sikertényezőit, gyors sikereit, mindezt a legjobb gyakorlatokon alapulva.
Letölthető
felvétel

ITIL alapú folyamatoptimalizációs tapasztalatok

Berky Szabolcs (Stratis)
Az előadás több ITIL bevezetési projekt tapasztalatait foglalja össze az egyes ITIL folyamatok mentén.
Letölthető
felvétel

Üzleti folyamat monitoring egyik napról a másikra!

Garai János (OTP), Király Endre (HP)
Üzlei folyamat monitorozás, üzleti igények alapján. Az IT válasza az üzleti igényre.
Letölthető
felvétel

Munkaállomás menedzsment: szolgáltatástervezés és bevezetés

Szondy György (MÁV Informatika)
Az előadás a MÁV CARGO-nál történt munkaállomás menedzsment szolgáltatás tervezés és • létrehozás kapcsán a hatékony szolgáltatás nyújtás előfeltételeit elemzi.Nagy hangsúlyt kell fektetni a munkaállomás üzemeltetés politikára, a folyamatok tervezésére, a megfelelő létszámú, képzett személyzet biztosításra, és a megfelelő támogató eszköz használatára.Nehéz feladat azonban egyszerre a teljes életciklusban ezt a támogatást egyszerre bevezetni. Jobb, ha egy-egy elem kerül használatba, és annak sikerein alapulva lehet továbbépítkezni. Ilyen első elem lehet az hardver-szoftver eszköz leltár és nyilvántartás implementálása.
Letölthető
felvétel

Beszállítók integrálása és szolgáltatások optimalizálása ITIL szemüvegen keresztül

Tamásy Dániel (Delta)
Az előadás olyan projektet ismertet, ahol az Ügyfél informatikai szabályozásának célja egységes keretbe foglalni az infokommunikációs eszközök és az IT üzemeltetéséhez kapcsolódó folyamatokat. Az egységes keret egységes terminológiát, definiált szerepeket és a hozzájuk kapcsolódó jól körülhatárolt - ezáltal számon kérhető - feladatokat jelent. Ezen szabályozás szerint működés megvalósítására és a támogató rendszer kialakítására a Delta Csoport ITIL tanácsadó csapatát kérték fel, mely projekt során felmerült tapasztalataikat osztják meg a hallgatósággal.
Letölthető
felvétel

IT Szolgáltatás menedzsment az oktatási szektorban - 90 nap alatt költséghatékonyan

Bácsi Zoltán, Bedecs Szilárd (CEU)
A Közép Európai Egyetem Informatikai Osztálya 2007 első negyedévében elindult a professzionális IT szolgáltatóvá válás kihívásokkal tarkított útján. Ennek az útnak első lépéseként az Egyetem üzleti tervébe illeszkedő stratégia készítésébe fogott bele, majd az ITIL melletti egyértelmű elkötelezettsége mentén megszerezte a szükséges tudást, konzulens cég segítségével kidolgozta a megfelelő folyamatokat, feltérképezte a piacon rendelkezésre álló Helpdesk Management eszközöket, és végül Software as a Service konstrukcióban a SolveDirect rendszer mellett döntött. Prezentációjukban a SolveDirect bevezetési projekt 90 napjának legizgalmasabb részleteit gyűjtötték össze, kiemelve azokat a nehézségeket és sikereket, amikből véleményük szerint más cégek is tanulhatnak.
Letölthető
felvétel

Konfiguráció menedzsment bevezetési tapasztalatok

Vinczellér Gábor (AAM)
Az előadás - közel 30 különböző ügyfélnél végzett - konfigurációs adatbázis kialakításához, vagy konfiguráció menedzsmenthez szorosan kapcsolódó feladatok tapasztalatait foglalja össze. A különböző konfigurációs adatbázisok építése során az informatikai infrastruktúrának vannak könnyen azonosítható, egyértelmű részei, melyek viszonylag egyszerűen leképezhetők a CMDB-be.Vannak azonban kevésbé egyértelműen azonosítható konfigurációs elemek is, mint például az üzleti alkalmazások, interfészek, logikai modulok.Az előadás egy tipikus konfigurációs adatbázis kialakítási projekt egyes fázisain keresztül mutatja be, hogy hogyan lehet - a leginkább a második csoportba tartozó - konfigurációs elemeket egy adatbázisba rendezni, és ezekre hatékony változáskezelési folyamatot megvalósítani.

Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp