itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 3. szeminárium előadásanyagai

tittle_sep
2006. október 27.
Az itSMF Magyarország 2006 október 27-én tartott szemináriumán 140 fő vett részt, 88 fizető és 52 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala megfelelt az elozetes elvárásoknak. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium eloadásainak anyagát. A konferencia anyagi támogatásáért köszönettel tartozunk a HP és az AVNET szponzoráló kiállítóknak, a szervezésben résztvevő IQSOFT-John Bryce-nak és köszönjük az alábbi cégek összesen 88 támogató regisztrációját, vagy szervezési támogatását, amely jól példázza, hogy sokan érzik magukénak a szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztésének ügyét:

AAM, Albacomp, Alcoa-Köfém, Allianz Hungária, Alphanet, Avnet, BMF Kandó, Budapesti Közép-Európai Egyetem, CIB Bank, Cleware Informatika, Delta Elektronik, D-Vision, EDS Magyarország, EGIS, Elcoteq, Erste Bank, Flextronics International, FőSZINFORM, Geometria, Grepton, HerMész-Soft, Hewlwtt Packard, Hungária Biztosító, Hungexpo, IQSYS, itSMF, K&H Bank, KFKI-LNX, KSH, LATERAL Consulting, Libra Szoftver, Magyar Nemzeti Bank, Magyar Posta, Magyar Rádió, Magyar Telekom, MÁV INFORMATIKA, Merkantil Bank, Mimox, MOL, MVM, OTP Bank, Pannon GSM, QUAESTOR-NET, SAO-Synergon, Siemens PSE, Siemens, Stratis, Syslogic Informatika, T-Systems Hugary, Unitis, Vodafone Magyarország, VT-SOFT

A leadott értékelőlapok adatait feldolgozva a konferencia általános megítélése, ill. az előadások tartalmának és az előadók előadásmódjának megítéléseaz alábbiak szerint alakult:


Az értékelők megoszlása
ITIL felhasználó49
ITIL értékesítő18
Érdeklődő15


Érzékelt minoség87
Terem80
Hang-kép minőség81
Szervezés84


A tartalom értékelése (első 5)

ITSM folyamatok minőségjavítása monitorozás segítségévelING87%
SLM bevezetés a Friesland-ban ICON/Friesland83%
ITIL megvalósítás a Keler-benKeler/Alphanet81%
Adatok, információk, mutatók, KPIHP/MOL79%
Problémamenedzsment és a mérhetőségGetronics77%


Az előadók értékelése (első 5)

Kiss Gergely86%
Jungbauer József84%
Almási József80%
Suba Péter78%
Gelei Péter75%


A konferencián elhangzott eloadások beérkezett anyagai

Adatok, információk, mutatók, KPI (a MOL outsource bevezetés kapcsán)

Előadó: Tornyossy Gábor (HP)
Letölthető
felvétel

Probléma Menedzsment és a mérhetoség

Suba Péter (Getronix)
Letölthető
felvétel

ITIL alapú szolgáltatás menedzsment megvalósítása a Keler Zrt-ben

Jungbauer József - Schultz Péter (Keler/Alphanet)
Letölthető
felvétel

SLM bevezetés a Friesland Zrt-ben

Almási József (ICON)
Letölthető
felvétel

ITIL alapú IT környezet kialakítás és IT szolgáltatás menedzsment megvalósítás az FHB-ban

Tild Attila (IBM)
Letölthető
felvétel

IT szolgáltatás menedzsment folyamatok minőségének javítása valósideju monitorozás segítségével

Gelei Péter - Kiss Gergely (ING Bp Service Center)
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp