itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

Az itSMF Magyarország 11. Konferencia előadásanyagai 2015

tittle_sep
2015-03-27

Az itSMF Magyarország 2015 március 27-én tartott konferenciáján a regisztrált 96 főből 76 fő vett részt, 25 fizető és 51 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (54 leadott  értékelőlap)  összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 95%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:  T-Systems, GlideVision

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

Budapest Bank Zrt, D-Vision Kft, GPIT Informatikai Szolgáltató Kft, HUMANsoft Kft,

kancellarhu Zrt ,KBC Group Magyarországi Fióktelepe, KPMG Global Services Hungary Kft,

Lagermax Autótranszport Kft, LCGL Szolgáltató Bt, MTC Consulting 2005 Kft,

MVMI Informatika Zrt, Navigator Informatika Zrt, NET'54 Üzleti Kommunikáció Kft,

OTP Bank NyRT, Remedy Consulting Kft, Sonrisa Kft.


Értékelés
A konferencia előadásainak és előadóinak "szolgáltatási szintjét" (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az "ügyfél", azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.
Az 5 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

 
Előadók értékelése
Csajtai Kornél97%
Robert Falkowitz96%
Tóth Lajos95%
Milan Glavaski94%
Fehér Péter93%
Rózsa András91%
Gábriel Zoltán91%
Varga Krisztián91%
Kovács Attila82%
Előadások értékelése
Kanban for Service Management92%
Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező.91%
A FOLYAMATTUDATOSSÁG MEGJELENÉSÉNEK LÉPÉSEI - ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása90%
Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy "csináld-magad indulócsomag"89%
Bi-modal IT, ITSM vs.Lean Start Up88%
Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában85%


 

Az odavezető út - Hova tart az ITSMF világ
Rejtő Barna, T-Systems Magyarország
Letölthető
felvétel
Bi-modal, ITSM vs. Lean Start Up
Milan Glavaski, GE Global Operetions Europe
Letölthető
felvétel
IT-szolgáltatások migrációja a felhőbe
Kósa Barna, GlideVision
Letölthető
felvétel
Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. Elmélet a gyakorlatban
Csajtai Kornél,Gábriel Zoltán
Letölthető
felvétel
Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában
Kovács Attila, T-Systems Magyarország
Letölthető
felvétel
Számolunk, beszámolunk, elszámolunk...
Szabó Zsófia, MVMI
Letölthető
felvétel
Kanban for Service Management
Robert Falkowitz
Letölthető
felvétel
Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy "csináld-magad indulócsomag"
"Fehér Péter - Tóth Lajos, Budapesti Corvinus Egyetem
Letölthető
felvétel
A FOLYAMATTUDATOSSÁG MEGJELENÉSÉNEK LÉPÉSEI - ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása
Rózsa András - Varga Krisztián, Budapesti Corvinus Egyetem
Letölthető
felvétel
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp